N

Voor 21.59 besteld, vandaag verstuurd & binnen 3 dagen in huis

N

Gratis verzending

N

Klantbeoordeling 9,3

Contact met onze klantenservice

Wij helpen je graag!

Heb je vragen over onze producten, onze webshop of over onze service? Hopelijk vindt je het antwoord op deze pagina.
Staat je vraag er niet bij? Kijk dan bij de veelgestelde vragen of stuur een e-mail naar onze klantenservice. Wij beantwoorden je e-mail binnen 1 werkdag.

Levering

Nederland & Belgie
Je vindt de actuele levertijd en of het product op voorraad is op de productpagina.

PostNL – Pakketten
Artikelen die op voorraad zijn en op maandag t/m vrijdag voor 21.59 uur worden besteld, worden dezelfde dag verzonden en doorgaans binnen 1-3 werkdagen geleverd. Bestellingen op zaterdag en zondag worden maandag verzonden. In uitzonderlijke gevallen kan het echter voorkomen dat een bestelling door onvoorziene omstandigheden een dag later wordt verzonden. Zodra je bestelling is verstuurd, ontvang je een verzendbevestiging met informatie over de levering en track&trace. Bestelde artikelen worden in doos tot aan de eerste deur geleverd.

Ben je niet thuis? PostNL probeert altijd het pakket bij je buren af te leveren. Grote pakketten (zit-sta bureaus, bureaustoelen) brengt PostNL doorgaans naar het dichtstbijzijnde PostNL-punt waar je het op kunt halen.

Levering vertraagd?
Door vertragingen bij PostNL van grotere pakketten kan (in sommige gevallen) de levering een aantal dagen langer duren. De track&trace geeft dan aan dat het pakket nog niet is ontvangen/verwerkt door PostNL. Deze wordt vanzelf bijgewerkt. Mocht dit na 3 werkdagen nog niet zijn bijgewerkt neem dan contact met ons op.

DHL – Palletleveringen
DHL is onze palletdienst voor bestellingen van grotere aantallen (5+) zit-sta bureaus op hetzelfde afleveradres. DHL levert van maandag t/m vrijdag. Verzending via DHL zal altijd in overleg met de klant plaatsvinden.

Verzending

Gratis verzending
Binnen Nederland en België verzenden wij je bestelling gratis.

Betaalmethoden

Bij Betaalbarewerkplek.nl bieden we verschillende veilige en handige betaalmogelijkheden:

  • iDEAL – Betaal eenvoudig en veilig via je eigen bank met iDEAL. Het bedrag wordt direct van je rekening afgeschreven, en je bestelling wordt meteen in behandeling genomen.
  • Klarna Achteraf Betalen – Met Klarna kun je achteraf betalen binnen 30 dagen, zonder rente of extra kosten. Zo kun je eerst je aankoop ontvangen en later betalen.
  • Creditcard (Visa, Mastercard, Amex, Maestro) – Betaal veilig met je creditcard door het invoeren van je kaartgegevens, zoals naam, kaartnummer, vervaldatum en CVC-code. De transactie wordt direct beveiligd verwerkt.
  • iDEAL in3 – Betaal in 3 Termijnen – Met in3 kun je het aankoopbedrag in drie gelijke termijnen betalen, zonder rente. De eerste termijn betaal je direct bij het bestellen, en de resterende termijnen betaal je binnen 60 dagen.
  • PayPal – Kies je voor PayPal, dan word je doorgestuurd naar hun website om in te loggen of een account aan te maken. Na bevestiging wordt het bedrag geautoriseerd en je bestelling verwerkt.
  • Billie – Voor Zakelijke Aankopen – Billie is speciaal ontworpen voor bedrijven om aankopen achteraf te betalen. Hierbij wordt je KvK-nummer gebruikt voor een kredietbeoordeling. Met Billie heb je 30 dagen de tijd om de factuur te voldoen. Wij hebben helaas geen invloed op de kredietbeoordeling. Als je betaling wordt afgewezen, kun je via bankoverschrijving betalen.
  • Bancontact – Voor onze Belgische klanten is er de optie om veilig te betalen via Bancontact, direct via je eigen bank.
  • SEPA Bankoverschrijving – Betalen via bankoverschrijving is ook mogelijk. Je hebt 30 dagen om de betaling te voldoen; anders vervalt je bestelling. Houd er rekening mee dat het tot 3 dagen kan duren voordat de betaling is verwerkt. Daarna versturen we je bestelling. Wil je je bestelling sneller ontvangen? Kies dan een andere betaalmethode.
Garantie

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. De garantie dekt het repareren of vervangen van de als defect erkende onderdelen.

Daarnaast bieden wij bij Betaalbarewerkplek.nl ook nog een éxtra garantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.

3 jaar garantie op elektrische zit-sta bureaus en ergonomische bureaustoelen wanneer de artikelen rechtstreeks bij de webshop van Betaalbarewerkplek.nl zijn besteld. Op artikelen die zijn gekocht via derden heb je standaard 2 jaar garantie.

Uitgesloten van garantie zijn gebreken als gevolg van:

  • Normale slijtage
  • Lak, roest, krassen
  • Onoordeelkundig gebruik: installatie, montage, wijziging of reparatie door de klant of door derden.

De garantievoorwaarden zijn niet overdraagbaar en alleen van toepassing op de eerste koper.

Gebruik maken van uw garantie?
Indien je gebruik wilt maken van de garantie verzoeken wij je per e-mail contact met ons op te nemen.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Indien je een klacht hebt over de levering, onze producten en of dienstverlening kun je deze mailen naar: info@betaalbarewerkplek.nl. Wij willen je graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. Wij zullen je klacht binnen 24 uur na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur viahttps://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Retourneren

Het is mogelijk om je bestelling na ontvangst binnen 14 dagen te ruilen of retour aan te melden. Je hebt na je retourmelding nogmaals 14 dagen om je product retour te sturen. Het enige wat je zelf betaald zijn de verzendkosten voor het terugsturen. Uiteraard moeten de producten – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden. Voor meer informatie kun je onze retourpagina bekijken.

Staat je vraag er niet bij?

Kijk dan bij de veelgestelde vragen of stuur een e-mail of Whatsapp naar onze klantenservice.