N

Snelle levertijd van 1 - 3 dagen

N

Rechtstreeks van de fabriek, bespaar tot wel 40% op uw bureau!

N

3 jaar garantie

Veelgestelde vragen en antwoorden

Levering

Wat is de levertijd?

Bestellingen die voor 21.59 worden geplaatst op maandag t/m vrijdag worden dezelfde dag verstuurd en doorgaans binnen 1-2 werkdagen geleverd. Het is echter in een enkel geval mogelijk dat door omstandigheden een bestelling een dag later wordt verstuurd.

Let op: Door vertragingen bij PostNL van grotere pakketten kan (in sommige gevallen) de levering een aantal dagen langer duren. De track&trace geeft dan aan dat het pakket nog niet is ontvangen/verwerkt door PostNL. Deze wordt vanzelf bijgewerkt. Mocht dit na 3 werkdagen nog niet zijn bijgewerkt neem dan contact met ons op.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Wij verzenden met PostNL en DPD. Bestellingen worden bezorgd op maandag t/m zaterdag tot 21.30 uur. Vóór levering krijg je de avond ervoor een track&trace per e-mail. Indien een product niet op voorraad is staat er bij het product aangegeven wat de levertijd is.

Let op: Door vertragingen bij PostNL van grotere pakketten kan (in sommige gevallen) de levering een aantal dagen langer duren. De track&trace geeft dan aan dat het pakket nog niet is ontvangen/verwerkt door PostNL. Deze wordt vanzelf bijgewerkt. Mocht dit na 3 werkdagen nog niet zijn bijgewerkt neem dan contact met ons op.

Verzending

Wat zijn de verzendkosten?

Binnen Nederland en België hanteren wij verschillende verzendkosten per productcategorie. De verzendtarieven zijn berekend naar het gewicht van het artikel. Bij meerdere artikelen in een bestelling wordt enkel het hoogste tarief van toepassing gerekend.

Verzendkosten
Accessoires: 2,95
Bureaustoelen: 9,95
Losse onderstellen: 12,95
Zit sta bureaus: 24,95

Bij verzending naar Duitsland rekenen wij een toeslag van 15,-.

Bureaustoelen en losse onderstellen worden ongemonteerd tot aan de eerste deur geleverd. Zit-sta bureaus worden, afhankelijk van model, in 2 tot 4 pakketten (onderstel & bureaublad) ongemonteerd tot aan de eerste deur geleverd.

Worden de zit-sta bureaus gemonteerd geleverd?

Nee, de zit-sta bureaus worden in 2 dozen geleverd en dien je zelf te monteren. Dit is vrij eenvoudig. Uiteraard wordt er een product specifieke handleiding (3-talig) bij elke bestelling meegeleverd. Mocht je daarna nog vragen hebben kun je uiteraard contact opnemen met 1 van onze specialisten voor advies.

Is afhalen ook mogelijk?

Nee, wij hebben als webwinkel geen fysieke showroom of afhaalpunt. Omdat wij onze productprijzen betaalbaar willen houden hebben wij bewust geen dure winkelpanden.

Montage

Waar kan ik de montagehandleiding vinden?

Een product specifieke handleiding (3-talig) wordt bij elke bestelling meegeleverd.

De digitale montagehandleidingen kun je bekijken door hier te klikken.

Welk gereedschap en/of materiaal heb ik nodig?

Je hebt alleen een kruiskopschroevendraaier nodig. Een inbussleutel en alle schroefjes en boutjes worden meegeleverd.

Ruilen of Retourneren

Kan ik mijn bestelling ruilen of retourneren?

Het is mogelijk om je bestelling na ontvangst binnen 14 dagen te ruilen of retour aan te melden. Je hebt na je retourmelding nogmaals 14 dagen om je product retour te sturen. Het enige wat je zelf betaald zijn de verzendkosten voor het terugsturen. Uiteraard moeten de producten – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden. Voor meer informatie kun je onze retourpagina bekijken.

Ik heb een klacht over mijn bestelling of over de dienstverlening

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Indien je een klacht hebt kun je deze mailen naar: info@betaalbarewerkplek.nl. Onze klantenservice medewerkers zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid op te lossen. Wij zullen je klacht binnen 24 uur na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen. Leidt je klacht niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om een geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.

Producten

Zijn jullie bureaus gecertificeerd?

Onze zit-sta bureaus voldoen aan alle kwaliteits- en gebruikerseisen.

De bureau-onderstellen E-base 125 en E-dual 126 zijn getest voor gebruik op kantoor en voldoen aan de eisen ten aanzien van duurzaamheid en stabiliteit volgens de normen: NEN-EN 527-2 en TUV.

De richtlijn van de NEN stelt onder andere dat een werkblad minimaal 80cm diep moet zijn. Onze bureaus zijn respectievelijk 60cm en 70cm diep waardoor ze niet aan deze richtlijn kunnen voldoen. 

Wij kiezen bewust voor compacte bureaus zodat het in ieders thuiskantoor of woonkamer past.

Voor bedrijven 

Maken jullie offertes voor bedrijven?

Voor bedrijven kunnen wij vrijblijvend een offerte opstellen. Houd er rekening mee dat wij onze producten al tegen scherpe prijzen aanbieden. Daarom is dit alleen mogelijk voor aanvragen vanaf 10 stuks.

Heeft u een bedrijf en bent u geïnteresseerd in 10 of meer elektrische zit-sta bureaus? Neem dan contact op via info@betaalbarewerkplek.nl. Wij zullen u dan informeren over onze producten, prijzen en voorwaarden.

Contactgegevens

Escudostraat 2
2991 XV Barendrecht

WhatsApp: 085 004 1617
Dit nummer is alleen bereikbaar via WhatsApp.

info@betaalbarewerkplek.nl
Wij beantwoorden e-mails op werkdagen binnen 24 uur.

 

Kvk: 78152488
Btw: NL861282085B01