Snelle levertijd van 1 - 3 dagen
Rechtstreeks van de fabriek, bespaar tot wel 40% op uw bureau!
3 jaar garantie
Contact met onze klantenservice
Wij helpen je graag!
Heb je vragen over onze producten, onze webshop of over onze service? Hopelijk vindt je het antwoord op deze pagina.
Staat je vraag er niet bij? Kijk dan bij de veelgestelde vragen of stuur een e-mail naar onze klantenservice. Wij beantwoorden je e-mail binnen 1 werkdag.
Levertijd
Nederland
Bestellingen die voor 21.59 worden geplaatst op maandag t/m vrijdag worden dezelfde dag verstuurd en doorgaans binnen 1-2 werkdagen geleverd. Het is echter in een enkel geval mogelijk dat door omstandigheden een bestelling een dag later wordt verstuurd.
Bestellingen op zaterdag en zondag worden maandag verzonden.
Let op: Door vertragingen bij PostNL van grotere pakketten kan (in sommige gevallen) de levering een aantal dagen langer duren. De track&trace geeft dan aan dat het pakket nog niet is ontvangen/verwerkt door PostNL. Deze wordt vanzelf bijgewerkt. Mocht dit na 3 werkdagen nog niet zijn bijgewerkt neem dan contact met ons op.
België
Bestellingen die voor 21.59 worden geplaatst op maandag t/m vrijdag worden dezelfde dag verstuurd en doorgaans binnen 2-4 dagen geleverd. Het is echter in een enkel geval mogelijk dat een bestelling, door omstandigheden, een dag later wordt verstuurd.
Bestellingen op zaterdag en zondag worden maandag verzonden.
Let op: Door vertragingen bij PostNL van grotere pakketten kan (in sommige gevallen) de levering een aantal dagen langer duren. De track&trace geeft dan aan dat het pakket nog niet is ontvangen/verwerkt door PostNL. Deze wordt vanzelf bijgewerkt. Mocht dit na 3 werkdagen nog niet zijn bijgewerkt neem dan contact met ons op.
Verzendkosten
Binnen Nederland en België hanteren wij verschillende verzendkosten per productcategorie. De verzendtarieven zijn berekend naar het gewicht van het artikel. Bij meerdere artikelen in een bestelling wordt enkel het hoogste tarief van toepassing gerekend.
Verzendkosten
Accessoires: 2,95
Bureaustoelen: 9,95
Losse onderstellen: 12,95
Zit sta bureaus: 24,95
Bij verzending naar Duitsland rekenen wij een toeslag van 15,-.
Bureaustoelen en losse onderstellen worden ongemonteerd tot aan de eerste deur geleverd. Zit-sta bureaus worden, afhankelijk van model, in 2 tot 4 pakketten (onderstel & bureaublad) ongemonteerd tot aan de eerste deur geleverd.
Betaalmethoden
iDeal
Overboeking
Klarna achteraf betalen – in 30 dagen
Paypal
Creditcard
Bancontact / Mistercash
in3 – betaal in 3 termijnen
Garantie
Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. De garantie dekt het repareren of vervangen van de als defect erkende onderdelen.
Daarnaast bieden wij bij Betaalbarewerkplek.nl ook nog een éxtra garantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.
3 jaar garantie op elektrische zit-sta bureaus en ergonomische bureaustoelen wanneer de artikelen rechtstreeks bij de webshop van Betaalbarewerkplek.nl zijn besteld. Op artikelen die zijn gekocht via derden heb je standaard 2 jaar garantie.
Uitgesloten van garantie zijn gebreken als gevolg van:
- Normale slijtage
- Lak, roest, krassen
- Onoordeelkundig gebruik: installatie, montage, wijziging of reparatie door de klant of door derden.
De garantievoorwaarden zijn niet overdraagbaar en alleen van toepassing op de eerste koper.
Gebruik maken van uw garantie?
Indien je gebruik wilt maken van de garantie verzoeken wij je per e-mail contact met ons op te nemen.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Indien je een klacht hebt over de levering, onze producten en of dienstverlening kun je deze mailen naar: info@betaalbarewerkplek.nl. Wij willen je graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. Wij zullen je klacht binnen 24 uur na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur viahttps://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Retourneren
Het is mogelijk om je bestelling na ontvangst binnen 14 dagen te ruilen of retour aan te melden. Je hebt na je retourmelding nogmaals 14 dagen om je product retour te sturen. Het enige wat je zelf betaald zijn de verzendkosten voor het terugsturen. Uiteraard moeten de producten – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden. Voor meer informatie kun je onze retourpagina bekijken.
Staat je vraag er niet bij?
Kijk dan bij de veelgestelde vragen of stuur een e-mail of Whatsapp naar onze klantenservice.